·328 syf.····Okunma: 14 Temmuz 2025 16:29 Bu seriyi beğendim. bir zamanlar kitaplar pahalı olacak diye indirimdeyken rastgele aldığım kitaplardandı bu seri.
Konu bakımından ilginç ve dil bakımından gayet akıcı bir kitaptı. Ama bu kitabı ilk kitaptan bir tık daha az beğendim. Aslında bu kitap hep aksiyon doluydu fakat galiba olayların hazırlık aşaması daha çok etkilemişti. Bir de aslında Maia'nın iblise dönüşmesi konusu beni çok geriyordu..Kitapta belki bir kez yada üstü kapalı bahsedildi ben %100 Leydi Sarnai'yi suçluyorum. Eğer Maia'dan Amana'nın elbiselerini yapmasını istemeseydi bunları hiçbiri olmazdı. Ayrıca hiç Leydi Sarnai'yi suçlamaması da saçma geldi. Yaptım ve bedelini ödüyorum konusuna katılmıyorum. Onları senden yapmanı isteyenler vardı durup dururken Amana'nın elbiselerini niye yapmak isteyesin ki? Suçlasa ne olacaktı diyeceksiniz ve bende suçlamaya katılmıyorum da odanın ortasındaki fil gibi hep söylenmesini bekledim ve hiç kimse söylemedi ayrıca başta Sarna'ya yardım etmesine rağmen ondan yardım isteyince yardım etmeyip Lord Xinai ile kaçtı da... Bu seri üç kitap olabilirdi bence Edan'ın yeniden büyüye dönme olayı da anlatmaya değerdi bir hikayeydi. Neyse gayet akıcı ve hikaye güzel olan bir seriydi. Tavsiye ederim.
Sevgiler.