Puan vermedi·496 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2025 20:15 Hem ülke gündemi hem de benim yolculuk sürecim sebebiyle biraz sosyal medya detoksu yaptım ve acayip iyi geldi. Ailemle vakit geçirmek, istanbulda ki dostlarımla görüşmek ve ruhumu doyurmak için muazzam bir mola oldu diyebilirim. Ancak dönüş vakti geldi. En bi sevdiğim #asker konulu kurgulardan farklı bir detaya sahip @aslihangungorzeybek kaleminden Hemdert kitabının yorumuyla geldim. Yazarın kalemi akıp gidiyor. Yolculuk için seçtiğim kitaplardan biriydi. İlk yarıda bitmiş olması benide bayağı bir şok etti diyebilirim. Zaten ilk kitaptan sonra merak içinde çıkmasını beklemiştim. Merakım tavan yaparak okudum kitabı! Bu seri bir çok duyguyu içinde barındırıyor demek çok doğru olacaktır. Aşk, arkadaşlık, aile bağları ve vatan millet sevgisi! Dibine kadar işlenmişti. Ah Metehan böyle güzel sevemezsin! Yani özendiriyorsun be canını sevdiğim.
Asker konulu kurgular da neredeyse her eşleşmeyi okuduk. Lakin Binbaşı ve Vali üstüne arkadaşın kız kardeşi teması bildiğiniz ekmek banmalık oldu diyebilirim. Bu yüzden bu kitabın diğerinden farkı var diyorum. Benim gözü kara ruhu ilaç kızım Nazenin! Ben senden de cesaretinden de razıyım. Yani hem bu kadar çaresiz hemde bu kadar cesur olmak ve bunu şahane yansıtmak.. Metehan sen benim ciğerimi söktün be adam! Sevda mı? Görev bilinci mi? İkilem zordu.. Çiftin kimyası efsane! Bayılarak okudum. Bazı karakterler olmasa kitap eksik kalacak gibiydi. Yine çokça severek ve eğlenerek okdugum bir kitap olduğunu söylemek isterim.Kitap bitti bende bittim. Bunların kavuşamama durumları bana dert oldu! Peki ya o son? O nasıl bir sondu? İstek değil benim ki bildiğiniz ihtiyaç! Topluca yazara baskı yapabilir miyiz? Malum devamını okumazsam delireceğim! Aslında saatlerce konuşmak istiyorum kitabı. Ancak bitmemiş bir seri ve ben asla #spoiler vermek istemiyorum. Gözüm kapalı önerebileceğim bir seridir. Bence siz direk alınız ve başlayınız. Hatta bana yazında üstüne rahatça dedikodusunu yapalım!