·320 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2025 20:54 Okuduğum en kötü distopya kitabı.Yazarın genç elitler kurgusuna aşık olduktan sonra aynı kaliteyi bu seride bekledim ama malesef yazım dili, kurgunun derinleşememesi,ilk gorüste anında aşk, evrenin genislememesi gibi problemleri mevcut zaten bunu anladıgım icin sürüne sürüne okudum.15 yasında ilk distopyanız değilse okumayın