·200 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2025 22:04 "Yalnızca kadınlardan oluşan bir dünya nasıl olurdu ?" diye sorsalardı günümüz dünyasına bakıp da Sevgili Charlotte'nin Kadınlar Ülkesi'ndekine benzer güzellikte bir ütopya hayal etmem kesinlikle mümkün olmazdı. Tıpkı Van, Terry ve Jeff' in hayal edemedikleri gibi...
Kitap; üç arkadaşın keşif gezisine çıkmasıyla tesadüfen buldukları sadece kadınlardan oluşan ütopyanın tarihini, yaşamını (bize göre ultra acayip) ve düşünce biçimini anlatırken kendi gezegenimizi, ataerkil düşünce yapımızı hatta tüm yaşamımızı baştan sona sorgulatan, sorgulatırken de "insanlığımızdan" soğutan (en azindan ben soğudum :( ) harika bir yazından oluşuyor. Okurken ki, sanki karakterlerin dışarda benimle oturmuş sohbet ediyormuş hissi ve yazarın akıcılığı uzun zamandir rastlamadığım türden bir eser olması özelliğine layık oldu :). Bu yüzden 1k da bu nadide esere verilen ort. puan beni cok şaşırttı.
Siz bunu görmezden gelin ve mutlaka Kadınlar Ülkesi'ne şans verin arkadaşlar.
Hoş kalın, kitapla kalın. ♡