Wulf Dorn sevmeme rağmen çok başarılı bir kitap olarak görmüyorum. Sebebi de ters köşe yapılmak için sürekli tek bir karaktere suçlar yükleniyor. Kötü değildi ama çokta okunulması gereken bir kitap değil. Kısaca konusundan bahsetmek gerekirsek Jan kötü travmalar yaşadığı ( ailesini kaybettiği) kasabaya dönmek zorunda kalır. İşini kurtarmak için tek şansı budur. Ve o sırada peşi sıra intihar vakaları gerçekleşmektedir. Ve bir şeytandan bahsedilmektedir. Bu şeytan insanların zihnide yoksa gerçek biri mi? Spoiler: yani fischer’ın katil çıkması bana bir zorlama geldi. Özellikle Jan’ın babası olması ve bunca yıllık saklanmanın ardından bu şekilde kendisini ve Jan’i öldürmeye çalışması da kitabı bitirmek için yapılmış.