ölü ozanlar derneğinden direkt sonra okudum. okuduğum önceki kitaptan mıdır bilinmez bu kitap da biraz rahatsız edici özellikle karakterin tepkisizliği fakat günümüzdeki ahlak felsefesini yansıttığını düşünüyorum. hatta yazarın bu rahatsız edici hikayesi özellikle okuyucularına hissettirmek istediği bir şey çok zekice yazılmış bir kitap.