ibret verici bir hikaye.
Asker Onada'nın hikayesi.
komutanından aldığı emir üzerine yıllarca bir adayı savunmuş.
savaşın üzerinden 29 yıl geçse bile.
Onada dan alacağımız çok nasihatler var.
herbirimiz temsil ettiğimiz kimlik ve inançlar doğrultusunda savunmamız gereken bir 'ada'mız var.
"artık vazifen bitti, terhis oldun" denilene kadar görev yerimizi terk etmemeliyiz.
okumaya devam.
yeni şeyler öğrenmeye devam.
sevgiyle ve kitapla kalın.