·624 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2018 00:00 En yakın arkadaşım kitabı wattpad deyken okuyodu. Bana sürekli okumam için baskı uyguluyordu ama tarzıma pek uymadığını öne sürerek kitabı okumuyordum. Ama bu sene 15 tatili için kitap seçerken bu kitabı hatırladım ve aldım. Kitap çok iyi. Wattpad seviyorsanız kesin seversiniz ama sevmeseniz bile bir umut var. Hatta büyük bir umut var. Ben bu kitaptan sonra Wattpad i sevdim ve iki wattpad kitabı daha okudum. Zaman zaman radtgele bir sayfa açıp sırıta sırıta okuduğum oluyor. Uzun lafın kısası kitap başarılı okunabilir.