Yeni başucu kitabım hayırlı olsunnnn! Sanki Serday Bey ile almışız birer fincan çayımızı, sohbet ediyoruz o anlatıyor ben dinliyorum... Bakış açımı geliştirmem gereken konuların tekrar farkına varıp yeni pencerelerden hayatıma bakmayı öğrendim bahsetmiş olduğu, anlattığı, örneklendirdiği konular ile. Bu sayfalarda bazen dolu gözlerle, bazen hayatımdan utanarak, cok yanlış bakış açılarımın olduğunu, hiçbir zaman dile dökmedigim dusuncelerimin yazıyla karşıma çıktığını görerek dolaştım. Ah kitap çok şey kattın bana teşekkür ederim. Serdar hocamızın kalemine sağlık Serdar Tuncer