Yazarın ilk romanı olmasına rağmen aşırı iyi ve güzeldi, hatta bir ara kendimi kitapta buldum. Aralara kendi sayfalarımı ekledim. Ama bence yarım kalmış. Kinyas'ın sonunu ve adını bilirken kayra'ya bir daha değinmemek biraz ayıp olmuş. Anita hâlâ bakıyoe mu yoksa bıraktı mı? Kayra öldü mü? Gerçek adı neydi? Aklımda çok soru var.