7/10
·352 syf.··
2025 38. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 17 Temmuz 2025 16:18
Selamlarr kisa zaman once bitirdigim Hollow Kardeşler'in incelemesine hoş geldiniz. Okuduğum 3 kitaptan 1ine falan incelemeye yaziyorum artik ama... Baslayalim bakalim. SPOILER VAR. Oncelikle kitap fantastik olarak geciyo ama bence hem gerilim hem fantastik olarak degerlendirilebilir. Şöyle bir baktigimizda siradisi bir konusu var bence. Bana baya bir Stranger Things havası verdi(ve nedensizce Fear Street Prom Queen vibe'i aldim noluyo bana) Üc kardes icinde en cok Vivi'yi sevdim sanirim cok sarkastik ve ici disi bir biriydi. Iris'de fena değil gibiydi sonlara doğru Tyler'la öpüşmeselerdi. (Grey her ne kadar insansı bir varlık olmaktan çok uzak olsa bile Tyler'ın farklı olduğunu düşünüp onu seviyordu çünkü) Tyler'ın hikayedeki yeri ve replikleri de komik olmuş AMA Iris onu öptüğünde hemen geri çekilmrmesi sonrada "ablanı seviyorum" demesi cok ikiyüzlü bir hareketti. ULAN NİYE OPTUN O ZAMAN Tyler Grey'in ex'i olmasaydı sonda Iris Ile olmalarını ve Tyler'ın hayatta olmasını isterdim. Iris'e bu kadar laf söyledim yinede bir açıdan.. mantıklı bir karakter diyebiliriz. GREY HAKKINDA KONUŞMAK GEREKİRSE, kendisini hic sevemedim. Mesela Vivi'de tam olarak insan sayılmaz her bir kardes ölü sonucta, ama Grey cok ayri biri yani o kadar tuhaf ki anlatamam. Gerce konu geregi tuhaf oldugunu bastan anlıyorsunuz ve böyle de olması gerekiyor ama.. bazı açılardan çok bencil geliyor bana. Yani tamam kardeslerin icin fedakarlık yapmis olabilirsin(bahsettiğimiz fedakarlık da kendini feda etmek falan değil 3 küçük kızın derisini yüzüp ölü kardeslerine dikmek ha) yinede Tyler öldükten sonra sen hayatina nasil normal bir sekilde devam ediyosun ABLACİM. Cocuk sirf senin kaybolman yuzunden bu islere bulasti tamam keyfinden kaubolmadin da.. Neyse. Boğa kafali adamin Gabe cikmasini beklememiştim. Travma sonrası travma. Adam haklıymış yinede deli muamelesi gördü, düşünsenize. Cate'in kendisine Anne yerine Cate denmesini istemesinde bildiğini tahmin etmiştim zaten. İclerinde normale yakin olan ve normal bir hayat isteğiyle yanip tutusan o oldugu icin son umudunu ona baglamasi falan uzucu. Krystal Sutherland'den okuduğum ilk kitaptı Iris, Vivi ve Grey'in kardeslik baglarinin ve birbirlerini gercek anlamda hissetmeleri cok iyi yazilmis. Anlatimi da begendim. Sizi hem geriyor hemde merak icinde birakiyor. Beklentilerimi karsiladi. Tavsiye ederim. Dedigim gibi Stranger Things falan seviyorsanız benim gibi bu kitaptan da hoslanabilirsiniz. Ve bu da simdi aklima geldi I am not okay with this dizisinin de vibe'ını veriyor biraz=) Buraya kadar okuyanlara teşekkür ederim Keyifli okumalar dilerim<333 Krystal Sutherland
1000Kitap
Hollow KardeşlerKrystal Sutherland · Martı Yayınları · 2024142 okunma
·
204 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.