Kitapta tüm yoksulluğa, imkansızlıklara ve olumsuz doğa koşullarına rağmen;bir avuç aydın insan önderliğinde, doktorların,öğretmenlerin el ele verip bir ülkeyi çöküşten,kötü gidişattan nasıl kurtardıklarının ,tüm insanlığa örnek mücadele abidesi.
Iyi ki böyle güzel eserler var.