Çok güzel, çok içten bir inceleme olmuş emeğine sağlıkkk. İncelemeni,yorumunu merakla bekliyordum. İncelemen tekrar kitabı okumuşum gibi o duyguları yaşattı.🙏🏻💙
Ben teşekkür ederimm .Yaşar Kemal kardeşliği sayesinde bende senin etkinle Filler Sultanı ve Kırmızı Sakallı Topal Karınca yı okumuştum. Yaşasınn kitap dostluğuu, iyi ki yollar kesişmiş, nice nice beraber kitap okumalarımıza🥹💙🫂🍀