Karakterleri tanımaya çalışmak ve geçmiş ve günümüz arasında sürekli gidip gelmek okumamı biraz zorlaştırdı ve süreci uzattı. Bunun dışında sade dili sıkıcılık tehlikesine rağmen hikayenin anlatımını, karakterleri ve aralarındaki ilişkileri daha net görmemizi sağlıyor. Yormayan ama düşündüren bir kitap oldu benim için. Yazara ait okuduğum ilk kitaptı ve diğer kitaplarını da merak ediyorum.