Puan vermedi·142 syf.····Okunma: 19 Temmuz 2025 01:53 Kitabın kapağını kapattığımda hepsi için ayrı ayrı üzüldüğüm birtakım insanlar..
Yokluk, kimsesizlik, çaresizlik, ön yargılar. İnsan insanın kurdu gerçekten. Çok akıcı sürükleyici diyemem kitap için. Kısa ama zaman vererek sakinlikle okunmalı. Ben sevdim. Tavsiye ederim.