·268 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mart 2018 17:43 Okumaktan büyük keyif aldığım, her satırın, her kelimenin altını çizmek istediğim bir kitap oldu benim için. İçimizdeki şeytanı görmemizi sağlayan ve aslında ne kadar basit mahluklar olduğumuzu gözler önüne seren şahane bir Sabahattin Ali kitabı. Tekrar tekrar okunması gereken bir roman...