Hayatımda hiçbir kitaba böyle bağlandığımı hatırlamıyorum. Öyle bağlandım ki gecenin ikisinde bile okuyorum. Sis ve Öfke Sarayı Bayıldım tek kelimeyle. Bayılmaya devam ediyorum şuan 42. Bölümde kaldım. Öncesinde olan, gelişen, şekillenen olaylar. Feyre ile birlikte ben bile hissediyorum, yaşıyorum. Karşısındaki karakterlere olan düşünceleri ile birlikte benim de kafamda o karakter hakkında bir görüntü oluşuyor. Bitirdiğimde nasıl hissedeceğimi ve daha nasıl bir sürüyle olay olacağını merak ediyorum. Sarah J. Maas