Evet sonunda bitti biraz zorladı zorlamasının sebebini son satır da yazacağım. Antagonist'i anlamak güzeldi Tanrılar Okulu sıradan bir kişiyle Dreamer’ın karşılaşmasını anlatan bir kurgu aslında. Ama bu karşılaşmadaki diyaloglar kitabı felsefik ve psikolojik bir noktaya çekiyor. Dreamer, düşleyen demek. Bu hayat düşlenmiştir diyor kitap. Yani bir Tanrı varsa, o bu hayatı düşlemiş ve bu çıkmış ortaya. Ve hepimiz bu Tanrı’nın parçalarıyız. Biz de düşlemeliyiz. Düşümüz hep gözümüzün önünde olmalı. Dünyayı bu şekilde değiştirebiliriz diyor. Kitap bir vizyoner ın elinden çıktığı için finans konuları kitabın içinde epeyce yer edinmiş. Yazarımız Stefano D'Anna malesef ölmüş ama kitabı ve düşünce felsefesi ile yaşayacak. Kitap beni düşüncede ve anlatımda fazla tekrar olmasından dolayı biraz sıktı akışta bu konuda sıkıntı yaşadım bunun için zorladı dedim. Genel manada beğendim sonuç itibari ile düşüncelerimiz değişirse duygularımız, duygularımız değişirse biz, biz değişirsek de dünyamız değişir.
Ana son cümle de cümle hani👌
Emeğinize sağlık, okumayı düşünüyordum üç ay önce sepetime atmıştım ama sepetten gitmişti üzülmüştüm.Nasip değilmiş..Belki bir gün 👍😉
Çok açıklayıcı ve doğru bir inceleme olmuş 👌🏻 Aynı fikirde olmamıza sevindim 😅 Çok zorlanıyorum ilerlemekte yine iyi kısa sürede bitirmişsin sen ben hala sürünüyorum