·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2025 21:36 Biraz uzun süren bir okuma oldu. Beni bağlayan belli bir olay örgüsü olmadığı için belki merak etmedim belki zaten ne zaman okusam her türlü içime alır beni bu kitap rahatlığı vardı. Öyle bir kitap ki farklı hayatları,farklı dünyaları,farklı düşünceleri olan bir sürü insanın bir araya geldiği ve okurun bile okurken sıcaklığını hissettiği o kitabevi. Herkesin farklı hikayesi var her okur kendini biriyle bağdaştırır elbet.
Okurken benim en çok kitapla benzeştiğim yer kitabevi açma düşüncesi oldu. Her zaman içimde olan, gerçekleştirsem muhtemelen batacağım ama gerçekleştirmek istediğim o kitap kafe fikri. Çok tatlı bir kitaptı.