·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2025 23:42 Aslında ilk okumaya başladığımda günlük tarzı bana göre değil diyerek, sıkılıp yarıda bırakmıştım. Tekrar okudum çok zarif ve güzel bi kitap aslında. Zarifoğlu'nun biraz kapalı bi anlatımı olduğu için sıkabilir bence yoksa doğru zaman da kendini vererek okununca elden bırakmadan okunacak bi kitap kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.