⸻
Herkesin iç dünyasına dair derin bir bakış. Kendi penceremizden bakarken, karşı tarafı dinlemediğimizde ne büyük yanılgılara düştüğümüzü gösteriyor. Kitabı bitirip kenara koyduğumda, uzun saatler boyunca o boşlukta kaldım; düşündüm, sorguladım. Kimine göre basit gelebilir ama benim için tam bir başucu kitabı oldu. Hayat sadece bizden ve bizim düşüncelerimizden ibaret değil; başkalarının ne düşündüğünü asla tam bilemeyiz. Çok güzeldi…
Çok güzeldi… Çok güzeldi…