Puan vermedi·288 syf.··
Beğendi
·
2025 8. kitabı
Çok güzel, sıcacık bir kitap okudum. İnsanın iç dünyası, iş. evlilik ve yaşamla ilgili öyle yerinde tespitler vardı ki bazen bu kadar fazla önce okuduklarımı sindirmeliyim dedim. Arkadaşların incelemelerinden birinde varoluşsal sancılar çeken insanlar diyordu. Tam da o dönemde olduğum için sanırım şifa gibi geldi bana kitap. Çok beğendim. Keşke herkes okusa. Selamün aleyküm.
Hyunam-Dong KitabeviHwang Bo-reum · Athica Yayınları · 202415,2bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.