·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Temmuz 2025 15:42 Jack London en sevdiğim yazarların başında geliyor. Her seferinde de vay be ne güzel yazmış diyorum. Yıldız Gezgini kitabının temeli aslında gerçek bir olaya dayanıyor. Bu kitabı daha kıymetli yapıyor benim için. Aynı zamanda kitapta aslında herkesin bir kezde olsa düşündüğü bir yere parmak basıyor . Bizim başka hayatlarımız oldu mu düşüncesine. Bunu o kadar güzel ifade etmiş ki . Başkarakterimizin astral seyahate çıkmasını istiyorsunuz. Hapishanedeki eziyetleri vs okumakta insanın canını yakıyor doğrusu . İdam olayını da bence çok güzel aydınlatan bir kitap olmuş. İdama gidecek bir adamın psikolojisini , düşüncelerini okumak insanlığın hala bir gram ilerlememesini görmek açısından çok kıymetli bir eser . Tavsiyemdir okuyun arkadaşlar Jack London pişman etmez :)