Çok uzun zaman sonra bir kitap için inceleme yazacağım.Kitabı hocamın önerisi ile alıp okumaya karar verdim ve kitaba biraz ön yargı ile yaklaştım sanırım daha ağır bir dil komplike şeyler bekliyordum belki de, ama beni şaşırttı o kadar rahat bir anlatımı var ki yazarın her şeyi gayet açıklayıcı bir şekilde anlatmış ve anlatırken de keyifli hale getirmiş.Gerek popüler dizilere atıfta bulunarak gerekse güzel bir üslupla.Bilgi ve birikim veren bir kitap ana yerin beyin değilde beyinin de başka bir yerden sinyal aldığını anlatmak için adım adım ilerletmiş olay öyküsünü ve size sadece bağırsak bilgisi dışında genel olarak az biraz her şeyden bahsederek öğretici bir şekilde ilerletiyor kitabı.Mikrobiyota kavramına yavaş yavaş dalıyoruz.Ülkemizdeki istatistikleri de göz önünde seriyor her ne kadar iç açıcı olmasa da bilinçlendiriyor insanı.Okurken keyif aldığım bir kitaptı mesleki olarak da bana çok şey kattığını düşünüyorum aynı zaman da kendi vücudumuzun derinliklerinde yatanı da öğretiyor. Kendi de kitapta şöyle özetliyor Yunus Emre'nin bir sözünden yola çıkarak "Bir ben var bende,benden içeri...
Önerebileceğim bir kitap kesinlikle keyifle okuduğum ve içinden bir şeyler öğrendiğim dilini çok sevdiğim bir kitap oldu. Kitap ile kalın Beyinde Ararken Bağırsakta Buldum