kitap şiir ile felsefe arasında yürüyen aforizmatik metinlerden ibaret. bazilari cok cok degerli, belki birkac kere belki birkac zaman araliklariyla yeniden okunulmasi gereken yerler var. bazi yerlerse cok anlamsiz -veya henuz benim icin anlamsiz- ve sıkıcı. kitap uc bolumden olusuyor en sevdigim ucuncu kisimdi. bence en kaliteli yazilar da orada bu kitap icin.