Puan vermedi·232 syf.····Okunma: 22 Temmuz 2025 12:04 Yazarın tarih bilgisi açısında çok büyük eksiklikleri var. (Bkz: imparotiçenin Bayezid'in kavuğunu alıp onun tahtına oturması, Timur'un peygambere karşı küçümseyici söylemleri ve Kuranı Kerimi yaktırması gibi.) Aynı zamanda hiç bir karakterin çok yönlü olmaması metni oldukça sıkıcı yapıyor ve bununla birlikte olay örgüsünün katmanlı olmaması maalesef okuyucuda merak duygusu uyandıramıyor. Shakespeare'in tragedyaları ile kıyaslayınca oldukça zayıf kalıyor.