Kesinlikle çok güzel ve arkasında yazdığı gibi tanımlanması zor bir kitap. Ama kesinlikle yayınlandığı gibi çocuk kitabı olarak almayın ve asla bir çocuk kitabı değil. Zor bir hikaye sindirmeye de aşırı zor. Özellikle bitirdiğinizde ben az önce ne okudum diyeceksiniz. Çok bir şey anlatmaz istemiyorum anlatırsam kitabın büyüsü kaçar. Eğer 12 yaş ve üstünsünüz ve çok kırılgan bir yapınız yoksa alıp okuyun.