·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2025 01:15 Ahhh canım Rıfat ılgaz…ne de güzel yazmışsın satır satır sanki halimenin yanındaymışız gibi hissettirerek…öncelikle bir biyografi olduğu için( halime kaptan gerçek bir hayat hikayesi imiş) sonralıkla Halime ve tabiki senin gibi ender bulunan insanlarla aynı topraktan olduğum için çok gururluyum..bir de kitabı 1972 yılında yazdığın yerin şu an benim yaşadığım bu satırları okuduğum yer olması leziz bir kitaptı her daim kütüphanemde yerini koruyacak… dipnot; seni seviyorum CİDE. İyi ki benim güzide memleketimsin