Nermin Yıldırım’ın okuduğum ilk kitabı Bavula Sığmayan. Çok beğenerek okudum. Özellikle yazarın kullandığı dili çok beğendim. Kitap bir çok öyküden oluşmuş . Her bir öykü sanki bizim her an karşılaştığımız hatta yaşadığımız hayatın bir kesitini okuyormuşum tadında. İnsan okurken sonucunu nasıl bağlanacağını en başından merak etmeye başlıyor. Bayıldım