·263 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2025 17:02 Murat menteşin okuduğum ilk kitabı.İsmini duyduğumda pek çekici gelmemişti fakat tavsiye edeni çok olduğu için okumaya başladım. İyiki okumuşum. İçeriği çok farklı,eğlenceli bir kitap. Yazarın tarzı daha önce karşılaşmadığım türden. Kitabın ana karakterleri Nuh tufan ve İbrahim kurban ile çok eğleniyorsunuz. Okumayı düşünenlere şiddetle tavsiye ediyorum.. iyi okumalar.