Kitabı okuma sebebim; konusu ve kapağının çok dikkatimi çekmesiydi. Beklentimi boşa çıkardığını söyleyemem. Bence oldukça ilginç bir kitaptı. Meraklısına tavsiye edebilirim. Bir sonraki Alfa kitabım Son İstasyon olacak sanırım. Ayrıca bu iki eser daha önceden Kırmızı Kedi'de yayımlanmış.