Bir süre evvel okumuştum. Maaşallah Marcus Aurelius döktürmüş. Kitabı yeniden okumayı düşünüyorum.Başarılı ve insanı geliştiren türden bir kitap, tabii kitap denilebilirse (bkz adam bunları kendine notlar olarak yazmış o yüzden kitapdan ziyade biraz daha dağınık bir günlük gibi.) Stoacılığı güzel anlatıyor. Tavsiye ederim.