Ne yaptın be adam???!!!
8/10
·132 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
Bir süre evvel okumuştum. Maaşallah Marcus Aurelius döktürmüş. Kitabı yeniden okumayı düşünüyorum.Başarılı ve insanı geliştiren türden bir kitap, tabii kitap denilebilirse (bkz adam bunları kendine notlar olarak yazmış o yüzden kitapdan ziyade biraz daha dağınık bir günlük gibi.) Stoacılığı güzel anlatıyor. Tavsiye ederim.
Kendime DüşüncelerMarcus Aurelius · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202428bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.