kayra

@kefnz
Puan vermedi·128 syf.··
2025 11. kitabı
·
27 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2025 03:24
Aslında güzel bir kitap ama çok bir etkisini göremedim, başrolün yok olmasını ve delirmesini okuyoruz. Lâkin başrol bana kadın düşmanı ve kaçıngan bağlanmaya sahip biri gibi geldi. Açıkcası normal hayatımda görsem nefret edeceğim ama duygularını okuyunca yumuşadığım birisi oldu. Yine de ne kadar sefil bir hayat sürdüğünü, kalkabilecekken düştüğünü değiştiren şey duyguları olmayacak. Böyle insanların topluma belki bir katkısı yok ama zararı var ve bu büyük bir sorun. Kitapta tek sevdiğim yön gerçekçi olması, dışarıda bu adamlardan yüzbinlercesi sizi bekliyor. Belkide herhangi bir bar köşesinde oturmuş içki bekliyorlar, belki de şuan bir kadını kandırmış ona soytarılık yapıyorlar. Nedensizce bu adama çok doldum ama kitaplığımda açıp bakmayacak olsam bile saklayscağım, en azından kapağı güzel.
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · İthaki Yayınları · 202560,4bin okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.