İyi ki okumuşum
Karanlık Kızı iki günde bana hem sinir hem dinginlik duygu değişimini yaşattı.
Hayır ben zaten duygularımı doğru ayarlıyamıyorum hastalığımdan bir de bu çıktı karşıma
İşin şakası bir yana gerçekten iyi ki okumuşum
Leda karakteri, hem rahatsız edici hem de derinlemesine ilgi çekici bir anlatıya sahipti, Onun dürüstlüğü okuyucuda rahatsızlık yarattı çünkü toplumun dayattığı “iyi anne” klişesini bozmakta tereddüt etmemişti. Bu yüzden bize tersti ama kendini de bu kadar düşünmesi doğru muydu
Böyle böyle aldı kızdırdı gitti beni işte.