Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 28 Temmuz 2025 01:19 İlk Agatha Christie kitabım… Bu yazarla tanışmak için en iyi kitabı biraz araştırdığımda çoğunlukla bu kitabın adı karşıma çıktı. Yine tatilde yaşadığım bir okuma tembelliği dönemime denk geldi ama bir ayda da olsa sonunda kitabı bitirdim. Tatilde daha kısa kitaplar okumam gerektiğine de kanaat getirdim.
Kitaba gelecek olursak, akıcı bir okuma deneyimiydi. Severek okudum, kitabın orta kısımlarında bir hızlanma oldu hatta ama tatil gereği aile evlerinde bölünmeden 50-60 sayfa okumak mümkün olmadı. Katil aşırı beklenmedik birisi değildi, benim tahminim farklı olsa da. Belli bir noktaya kadar o karakterden şüphelenmiştim ama tabii o noktadan sonra şüphelenemez oldum. Yine de o karakter olduğu ortaya çıktı. Zaten kitap ilerledikçe şüpheleriniz bir bir yanlış çıkıyor ve en son itiraf mektubunu okumadan önce “Nasıl ya” oluyorsunuz. Son mektup tüyler ürpertici bir mektup. Benim için bugüne dek okuduğum ve dinlediğim en iyi ters köşe sonlardan biriydi. Okudukça karakterin sapkınlığı daha da belirginleşti. Ben severek okudum ve birkaç kitap daha okumak istiyorum bu yazardan. Başlamak için gerçekten güzel bir eser ama umuyorum ki daha heyecan verici ve çetrefilli hikayeleri de vardır.