Ece

@ecnre
rachel gillig served again!!
10/10
·390 syf.··
Beğendi
·
2025 23. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Temmuz 2025 01:25
bartholomew, harika iş çıkarıyorsun lütfen devam et. selamlar, bugün uzun zaman çıkmasını beklediğim sonra bir uzun zaman da okumak için uygun zamanı beklediğim o kitaba inceleme yazacağım. başlamadan önce bir şey belirteceğim: yazarın "çoban kral" serisini daha çok seviyorum. o yüzden o seriyi de okumanızı tavsiye ederim!! Bir Karanlık Pencere, #k:437213. inceleme spoiler içermeyecek. 1) KARAKTERLER rachel karakterlerini kendi çapında belli başlı kalıplarla yazıyor. özellikle de ana erkek karakterlerini. rory bana çok fazlaca ravyn'i hatırlattı. tabii, resme yakından bakarsak çok farklılar ama yine de aynı hissi verdiler. ravyn... six karakteri, yani sybil, elspeth kadar bağlanamasam da sevdiğim bir karakter oldu. daha dışa dönük ve cesur bir karakter. kitabın sonlarıma doğru neden "moth" dendiğini anladım ve çok hoşuma gitti. (gerçi karakterler için hoş mu bilemem) yan karakter bakımından çok zengin olmasa da yeterliydi. maude, gargoyle ve benji çok iyi yazılmıştı. özellikle maude. GARGOYLE. bartholomew, sen bi harikaydın!! herkese bartholomew demesi, duygusallaştığı sahneler, hikayesi!! favorilerimden biri. abbess de çok iyi yazılmıştı ama onun hakkında diyeceğim herhangi bir şey spoiler olur. 2) PLOT rachel gillig, bize twist vermiyor. olayları bizim elimize teker teker veriyor ve biz birleştiriyoruz. buna rağmen karakterlerin gerçekleri öğrendiği andaki duyguları anlayabiliyorum. kısacası her şey ortada ama karakterler bunu bilmiyor ve öğrendikleri an gerçekçi duygularla yansıtılıyor. çoban kral'ın plotunu daha çok sevdim ama bu serinin plotu kötü demek değil bu. gerçekten güzeldi. 3) ATMOSFER bir keresinde yazar, çoban kral serisinde dünyaya değil büyü sistemine odaklanmıştım, sis de buna çok yardımcı olmuştu. ama bu sefer sis yok ve dünya inşasına odaklanabaileceğim, gibisinden bir şeyler demişti. kitaplarında yazdığı atmosferleri çok iyi geçiriyor. çoban kral serisindeki o kapana kısılmış, karanlık hissiyat bu seride daha aydınlık bir hisse döndü. çoban kral yeşil, siyah ve sarı renklerle tanımlarken bu seriyi beyaz, gri ve açık mavi ile tanımlıyorum. kafamda öyle canlanıyor. aklıma başka bir şey gelmedi. kesinlikle tavsiye ederim.
The Knight and the MothRachel Gillig · Orbit Books · 2025230 okunma
·
1.155 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Güzel bir inceleme olmuş, kalemine sağlık 🤍🩶💙
Ece
Gönderi Sahibi
teşekkür ederim elaa 🫶🤍
Ece
Gönderi Sahibi
çok detaylı yazamadım aklıma başka bir şey gelmiyor. rachel'ı ve kitaplarını çok sevdiğimi bilin yeter 💋👍
ELLERİNE SAĞLIK ECE🙌🏻🤩
Ece
Gönderi Sahibi
TEŞEKKÜR EDERİM SELİN BEBEMM 🫶🫶