kitapta en sevdiğim şey kesinlikle gargoyle. herkese bartholomew demesi, ağlamaları, cümleleri yanlış söylemesi ve doğrusı belirtildiğinde umursamaması, taş olduğunun farkında olması ve kuş yerine konulmanın onun için en büyük sıkıntı olması çok hoşuma gitti