Puan vermedi·680 syf.·
11 günde okudu
·
2025 11. kitabı
Fernando Pessoa
8.4/10 · 14,6bin okunma
·
46 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Atiye
Gönderi Sahibi
baştan başladım umarım sene sonuna kadar biter :d
Soluksuz okuduğum 1kitapti elimden birakamadan okumuştum çok da sevmiştim, şimdi doğru zamandır diyelim ozaman🙋🏻‍♀️ keyifli okumalar 🤗🌼📚❣️
Atiye
Gönderi Sahibi
evet şimdi doğru zaman, çok teşekkür ederim size de keyfili okumalar 💖💖🌸🌸
Atiye
Gönderi Sahibi
yarım bırakmak değil de daha doğru zaman için ertelemek diyelim fhsjxnshfdjfh
Atiye
Gönderi Sahibi
beğenmedim