·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Temmuz 2025 19:59 O kadar güzel ki hayatımda gördüğüm okuduğum kitaplar arasında ilk 3 e girer kesinlikle.
O kadar güzeldi ki 1 haftada 3 kitabı bitirdim.
Keşke bitmeseydi keşke....
Kitapta tek sevmediğim nokta yok sadece filmini pek begenemedim çünkü
Kitapta okurken gözümde canlanan karakterler olaylar hiç filmdeki gibi değildi..
Ama her şeyiyle bu kitap mükemmel..
Kerem Aktanın dediği gibi bence bu kitap herkesin tipi...
Eger aşk macera dolu bi kitap okumak istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim...