Aşırı derecede iyi bir kitaptı. Çok hoşuma gitti.
Okumaya başladığınızda sonunda ne olacağını çok merak edeceksiniz ve ilerleyen zamanlarda şaşıracaginiz o kadar şey var ki...
Kesinlikle tavsiye ederim...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
O kadar güzel ki hayatımda gördüğüm okuduğum kitaplar arasında ilk 3 e girer kesinlikle.
O kadar güzeldi ki 1 haftada 3 kitabı bitirdim.
Keşke bitmeseydi keşke....
Kitapta tek sevmediğim nokta yok sadece filmini pek begenemedim çünkü
Kitapta okurken gözümde canlanan karakterler olaylar hiç filmdeki gibi değildi..
Ama her şeyiyle bu kitap mükemmel..
Kerem Aktanın dediği gibi bence bu kitap herkesin tipi...
Eger aşk macera dolu bi kitap okumak istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim...
Yolunu kaybettiğin günler olacaktır bazen. Güneşin bir daha doğmayacağını sandığın, ışığını kaybettiğini düşündüğün günler... tüm bunlar karşısında sonuna kadar güçlü dur ve ışığını hiç kaybetme.
Unutma, senin senden başka kimsen yok. Sen çok değerlisin ve hak ettiğin tek şey mutluluk.
Kendine sonsuz bir sevgi ve değer görmeni istiyorum sadece. Her ne olursa olsun senin senden başka kimsen yok ve sen sevgilerin en büyüğünü hak ediyorsun. Bu yüzden kendini çok sev, olur mu ?