Yolunu kaybettiğin günler olacaktır bazen. Güneşin bir daha doğmayacağını sandığın, ışığını kaybettiğini düşündüğün günler... tüm bunlar karşısında sonuna kadar güçlü dur ve ışığını hiç kaybetme.
Unutma, senin senden başka kimsen yok. Sen çok değerlisin ve hak ettiğin tek şey mutluluk.
Kendine sonsuz bir sevgi ve değer görmeni istiyorum sadece. Her ne olursa olsun senin senden başka kimsen yok ve sen sevgilerin en büyüğünü hak ediyorsun. Bu yüzden kendini çok sev, olur mu ?