ZAqa 2 , bırakın gelsin( sorularınız)
1000Kitap

GönlümMüzehherlenNeOlur

@kitaplarinfisildaigi21
·
El-Cevap, siz ne düşünüyorsunuz.?
Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz, şahsen ben böyle düşünüyorum.. Evet , dememin sebebi: Çoğu kişiye göre bi “ Evet ya da Hayır” demek ile geçiştirilecek bir soru olduğundan. Ama devamından da eklemek istediğim bu. Evet içimizde bir şeyi isteyip istemediğimiz zaten oluşur ama ona hazır olup olmadığımızı karşımızdaki kişi de belirliyor bence , çünkü tek kişilik değişik çift kişilik bi yol. Benim evetimi “ hayır “ada çevirebilir “hayr” da ..
1000Kitap
·2 alıntı·
204 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.