·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2025 00:00 Eskiden çok kitap okurdum fakat bir süre sonra okumayı bıraktım daha sonra bundan rahatsız olduğum için tekrar bu kitapla okumaya başlamak istedim, çok uzun sürdü bitirmem çünkü hem okumaya alışkın değildim hem de kitap yer yer sıkıcılaştı. Ama sıkıcı olmayan yerleri de gerçekten çok akıcı ve heyecanlıydı. Merakla okudum sürükleyiciydi o kısımlar. Ayrıca karakterlerin düşüncelerinin ve hareketlerinin zamanla değişmesigibi insani duygular ve davranışları çok iyi yansıttıgını düşünüyorum, filmini de izleyeceğim, kafamda canlandırdıgım kitabi ve arasındaki farkları merak ediyorum. umarim bundan sonra kitap okuma alışkanlığımı geri kazanırım.