Cok eskiden bir kez okumustum, bazi yerlerini unutmusum o yuzden tekrar okudum. Ana karakterin icinde oldugu catisma gunumuzde, ozellikle turkiyede cogu kisiye tanidik gelecek bir catisma. Ama eskiden okudugumda daha cok beğenmiştim, belki de olaylar ve mekanlar daha ilginc geldigi icin. Bu okuyusumda dogu-bati catismasinin yansitilisini takdir ettim ama olaylarin vardigi yer cok da beklentimi karsilamadi. Sonu kitaba kiyasla biraz sonuk kaldi bence. Ama baya akici ve guzel bir kitapti. Biraz daha unutursam tekrar bile okuyabilirim.