Puan vermedi·408 syf.··
2025 33. kitabı
Çok güzeldi... Yani böyle hem çerezlik hemde entrika dolu. Bir vampir kadın ve bir Kurt adamın aşk hikayesi. Her şey gerçekten çok güzeldi. Ana Konusu klasik olmasına rağmen okumaktan büyük zevk aldığım bir kitaptı. Okurken cidden geçmişe gitmiş gibi hissettim, TVD ya da Alacakaranlık izlediğimiz sürekli bunlarla alakalı kitaplar okuduğumuz zamanlara... Şimdi böyle söyledim diye de yanlış anlaşılmasın kitap kesinlikle cringe değildi. Zaten Hazelwood klasik konuları güzelleştiren bir yazar. Kitapta "bu öyle yapılır mı be salak" dediğim hiç olmadı ki bu nadirdir yani, baş rol kadınımız gayet aklı başında ve akıllı, aynı şekilde adam da öyle. Yalnız tek bir yerde yanlış yaptı ama o kadarda olur artık diyoruz.. Bu kitabı hiç bir zaman unutacağımı sanmıyorum, bu sadece çok güzel olduğu için değil tabi. Şu sıralar evlilik olaylarına karıştım ve... Kitabın isminin 'Gelin' olduğunu gören herkesin bana güzelce sataşmış olması birde... Kitabı okudukça resmen sayfalarda sevgilimi görmüş olmam yüzünden... Yani lowe ve sevgilimin karakterleri o kadar bir ki, cümleleri dahi... Hatta acaba ben mi abartıyorum diye düşündüm çünkü bilirsiniz her kitap kızının hayali kitap karakteri olan bir adamdır ki bu yüzden benzemeyen benzetmeler yapabilir, neyse bu sebepten bazı sayfaları, konuşmaları sevgilime gösterdim ve kendisi de buna şaşırdı, o da resmen bizim sahneler bunlar diye düşündü. Kendisi de kitap okumayı seven birisi fakat bu tarz romanları hiç okumamış bu yüzden onu karaktere benzettiğimi söylediğimde o da bu kadar benzerlik beklemiyordu fakat sayfaları gördükten sonra... O sonra ki tipi çok tatlıydı... Sonuç olarak eminim ki bu kitap benim için hep özel olarak kalacak. Ve elbette ki size de okumanızı öneririm çünkü söyledim mi bilmiyorum ama çok güzel bir kitap.
GelinAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20241,073 okunma
·
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.