Metin Özdamarlar hocamızın yine bizleri içsel yolculuğumuza çıkardığı harika bir eser. Sanki bir çocuğun hayatını değil bizleri anlatıyor gibiydi tüm kitap boyunca.
Sevmenin, merhametin, tüm iyiliklerin bir arada olduğu, nasıl olmalıyızın örneğiydi. Küçük bir defter dolusu isim iyilik dolu bir hayat. Mustafa bizlere yalnızca aile olmayı değil, bir çocuk,komşu, abi, öğrenci olmayı da öğretti aslında.
"Güçlü durmaya, dirayetli olmaya, yeniden hayata bağlanmaya ve gülümsemeye ihtiyacım vardı. Bunun için de kalbimin kapalı perdelerini aralayacak bir vesileye." Mustafa o inancı kendinde buldu ve çevresinde ki tüm herkesin desteğiyle yoluna hedefi doğrultusunda emin adımlarla ilerledi.
4.sınıftan itibaren herkesin okumasını tavsiye ederim
Kitabın telif gelirlerinin bir kısmı yetimlere eğitim bursu olarak kullanılmaktadır.
Metin ÖzdamarlarYıldızlara Yakın