Bana güven ve sadece oku!!!!
Puan vermedi·456 syf.··
2025 16. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2025 01:05
Okuduğum en iyi fantastik serilerden biri olacağını hissediyorum. Çünkü gerçekten müthiş bir eser. Serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum, en yakın zamanda okuyacağım. Konusu gerçekten ilginç özellikle kitabın arkasını okuyunca insanın aklında hemen sorular oluşmaya başlıyor zaten. İlk 150 sayfa aşırı sardı beni açıkçası. Ama bir noktada, kitabın ortalarına doğru çaba göstererek okumanız gerekiyor. Ben merakla ne olacağını bekleyerek okuduğum için bu yönde bir sorun olmadı. Beni en çok etkileyen ve bu serinin devamını okumayı istememi sağlayan son 250 sayfaydı. O son 250 sayfada hissettiğim milyon tane farklı duyguyu dile getiremem. Okurken o kadar beklemediğim şeylerle karşılaştım ki, dehşete kapıldım. Olay örgüsü, akışı ve her şeyin birbiriyle olan ince bağlantıları beni gerçekten hayran bıraktı. Karakterlerin birkaçından bahsetmek istiyorum. En sevdiğim karakter Naari’ydi. Kitap içindeki en aşık olunası karakterdi. (Bu kadına aşık oldumm resmen!!) Ve Tipp bu çocuğu da az kalsın yiyecektim. Çok tatlıydı, masumdu. Kitap boyunca ona bir şey olacak korkusuyla okudum. Ve belki garip kaçabilir ama ben prenses Mirryn da sevdim. Bana öyle bir enerji verdi ki, o bir queen olmak için doğmuş bence. Caldon’ı da diğer kitapta daha çok görmek istiyorum. Çok funny bir arkadaş bence. Bir de ne kadar çatlak bir eczacı olsada Mot’u da sevdim. Ve bizim ikilimize bayıldım. Jaren ve Kiva umarım bundan sonra mutlu olmayı başarırlar. Tabi işlerin pek bizim istediğimiz gibi ilerlemeyeceğine eminim. Bir de okuyan herkes imtihanların sırasının çok saçma olduğunu söylemiş. Bnc imtihanların hepsi çok zordu. Kiva tek başına hiçbir imtihanın üstünden gelemezdi ztn. Tabiki olay örgüsüne yardımcı olarak imtihanların sırası ayarlanmış olabilir yazar tarafından fakat bnc imtihanlar gittikçe zorlaştı ztn. Kitapta öyle bir yerde bitti ki!! Yazarın teşekkürler bölümüne yazdığı gibi, “Kiva’nın yolculuğu daha yeni başlıyor.” Herkese öneriyorum, iyi ki okumuşum OKUYUN,OKUTTURUN!!!
Hapishane ŞifacısıLynette Noni · Artemis Milenyum · 2023900 okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.