·277 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2019 00:00 Aşamadığım şeyler için Terapiye gittiğimde terapistim seans sonrası kitap okumayı da seviyorsun al bunu oku fakat her kitabı okuduğun gibi okuma yavaş yavaş oku dedi ve o gündür kimseye okumaya veremediğim o kitaplardan.. yarası da çoktur yara bandı da çoktur .. Zor bir dönemden geçiyorsanız alın pişman olmazsınız