Doğal Olarak...
Bu hikayeleri dinleyen insanlarımız ise büyük bir korkuya kapılarak, kendi aralarında şöyle fısıldaşırlardı: "Bu adamı Stokholm'dan buraya neden göndermişler? Bu hep böyle mi sürüp gidecek?" Halk ağlıyor; inliyor, şikayet ediyor; sinirleniyor; nefret ediyor ve: 'Madem devletin memurları bile bunu yapıyor, biz de elimize geçen fırsatları neden kaçıralım?!' Diyordu"
Sayfa 33 - Kitap Zamanı·Kitabı okudu
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.