Son zamanlarda okuduğum, akışıyla hep merakta bırakan, ilgiyi hiç düşürmeyen, hiç bir tahminimin tutmadığı ve sonu ile beni ters köşe eden övüldüğü kadar sağlam bir psikolojik gerilim türünde bir kitaptı. Gerilim tarzı okumalara dair ön yargımı kırdı.
Yazar, kurguyu sanki okur ile sohbet edercesine aktarırken, romanın nasıl oluştuğunun hikayesini de anlattığı güzel bir üstkurmaca tekniğinin örneğini sergilemiş.